Mówią, że nie ma nic za darmo. Frugo jest jednak znane z tego, że wyłamuje się ze schematów. Dlatego w promocji konsumenckiej dawał się doić klientom Heyah i T-Mobile, udostępniając im pod etykietami kody do darmowego internetu.
Szczęśliwi posiadacze komórek mogli połączyć przyjemne z pożytecznym – pić kultowy napój i cieszyć się dodatkowym dostępem do sieci. My połączyliśmy przyjemne z przyjemnym, kreując oryginalną kampanię (projekt opakowań promocyjnych, key visual do internetu oraz materiały BTL) i jeszcze na tym zarabiając.
Dodatkowo sprawdziliśmy naszą kreatywność w dziedzinie copywritingu, tworząc ponad 50 zabawnych, niestandardowych haseł z krową w tle.
Przykłady? Najlepiej doi się techniką usta-usta! Wymiona w dłoń, panowie! Fajni doją, łajzy stoją! Wydojona jałówka ma lepsze branie! Wydój byka. Challenge accepted! Daj ojcu wydoić – niech się chłopak cieszy! Bohater? Pan Henryk! Doi, mimo że ma Nokię 3210. Dój wymię wolności! Raz na krowie, raz pod krową.